Garantie & Reparatie

Defect aan machine

Indien een product defect raakt, kunt u deze aanmelden door middel van een reparatieverzoek. Hiervoor dient u onderstaande voorwaarden in acht te nemen.

Machine valt buiten de garantie:

  1. Meld altijd eerst bij onze serviceafdeling dat u een defect aan uw machine heeft. Dit kan enkel door een reparatieverzoek in te dienen via de website.
  2. Vermeld in deze aanvraag de exacte klacht, uw ordernummer, adresgegevens en wat u van de serviceafdeling verwacht.
  3. Na ontvangst van de machine zullen wij u verder berichten over de voortgang van uw reparatie.
  4. Mocht de machine niet gerepareerd worden dan rekenen wij € 15,00 excl. BTW onderzoekskosten. De machine zal door ons milieuvriendelijk gerecycled worden.*
  5. Mocht de machine niet gerepareerd worden en u wilt deze retour ontvangen dan rekenen wij € 20,00 excl. BTW onderzoeks- en behandelingskosten. U ontvangt de machine gedemonteerd retour.*   

Machine valt binnen de garantie:

De standaard fabrieksgarantie is 1 jaar, mits de machine wordt aangemeld voor verlengde garantie. Uw machine dient hiervoor te worden geregistreerd via de website van de fabrikant. Hier bent u gezien de privacywetgeving, zelf verantwoordelijk voor.

  1. Meld altijd eerst bij onze serviceafdeling dat u een defect aan uw machine heeft. Dit kan enkel door een reparatieverzoek in te dienen via de website.
  2. Vermeld in deze aanvraag dat het een garantieaanvraag betreft, de exacte klacht, uw ordernummer, adresgegevens en wat u van de serviceafdeling verwacht.
  3. Indien de machine onder de garantie valt stuurt u altijd de volgende gegevens mee:
    • Kopie aankoopnota.
    • Certificaat fabrikant met eventueel de verlengde garantie.
  4. Na ontvangst van de machine zullen wij u verder berichten over de voortgang van uw garantieaanvraag.
  5. Mocht uw garantieaanvraag door de fabrikant afgewezen worden dan berekenen wij de door hun berekende onderzoeks- en behandelingskosten aan u door.

* Mits anders overeengekomen.